کاربرد دیگ روغن داغ | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ روغن داغ | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ روغن داغ : مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دیگ روغن داغ را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت دیگ روغن داغ دست دوم- تابلو برق دیگ روغن داغ- آموزش دیگ روغن داغ- روغن داغ صنعتی- طرز کار بویلر روغن داغ- دیگ روغن داغ قیمت- انواع روغن حرارتی- روغن حرارتی بویلر که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


کاربرد دیگ روغن داغ : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار – کاربرد دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دیگ روغن داغ دست دوم- تابلو برق دیگ روغن داغ- آموزش دیگ روغن داغ- روغن داغ صنعتی- طرز کار بویلر روغن داغ- دیگ روغن داغ قیمت- انواع روغن حرارتی- روغن حرارتی بویلر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ روغن داغ باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

کاربرد دیگ روغن داغ | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ روغن داغ - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ روغن داغ در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دیگ روغن داغ دست دوم- تابلو برق دیگ روغن داغ- آموزش دیگ روغن داغ- روغن داغ صنعتی- طرز کار بویلر روغن داغ- دیگ روغن داغ قیمت- انواع روغن حرارتی- روغن حرارتی بویلر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ روغن داغ را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

کاربرد دیگ روغن داغ-  دیگ روغن داغ طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ روغن داغ لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

کاربرد دیگ روغن داغ | 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ روغن داغ چیست؟

دیگ روغن داغ جایگزین آب و بخار برای تولید دمای بالا می باشد. بدین صورت که در اکثر سیستم های گرمایشی برای ایجاد گرما از آب و بخار استفاده می کنند. اما برای افزایش دما به آب و بخار در فشار بالا نیاز است. بالا بردن فشار باعث کاهش ضریب ایمنی می شود. و ممکن است که خطرات جبران ناپذیر بوجود آید. بهمین دلیل در دما های بالا از دیگ روغن داغ یا بویلر روغن داغ استفاده می شود. مکانیزم عملکرد این نوع دیگ ها بدین صورت است که حرارت را از روغن های مخصوص حرارتی به گاز های داغ حاصل از احتراق مشعل منتقل می کند.

بطور کلی دیگ روغن داغ گرمای حاصل از انواع مشعل را به روغن های حرارتی در حال گردش منتقل میکند. این عمل باعث افزایش دما میگردد.

دیگ روغن داغ مزایا و ویژگی های منحصربفردی دارد که در مطالب متعدد بیان شده است در میان این ویژگی ها دمای بالای تولید شده و ایمنی بیشتر نسبت به دیگ بخار اهمیت فوق العاده ای برای صنایع مختلف دارد.

کاربرد دیگ روغن داغ | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ روغن داغ با صرفه و راندمان حرارتی بالاست و معمولا مجهز به سیستم کنترل ایمنی اتوماتیک مجهز می باشد. و می تواند جایگزین مناسبی برای سیستمهای گرمایشی دیگ باشد.

برخی صنایع که برای انجام وظایف خود به دمای بیشتری از دمای بخار نیاز دارند انتخاب دیگ روغن داغ گزینه مناسبی می باشد.

کاربرد دیگ روغن داغ برای تامین حرارت مورد نیاز خط تولید بصوت غیر مستقیم  بجار دیگ بخار می‌باشند.

در ادامه برخی صنایع مهم  که از دیگ روغن داغ استفاده میکنند و نوع کاربرد آنها بیان شده است :

کاربرد دیگ روغن داغ صنایع تولید مواد شیمیایی:

صنایعی مثل تولید رزین و چسب؛ تولید انواع حلال ها، مواد نفتی ، روغن ها تصفیه شده ، گرمایش اتوکلاوها، رنگ سازی، رآکتورها و ماشین آلات پلیمریزاسیون که همگی مواد شیمیایی تولید می کنند بدلیل نیاز به حرارت بسیار بالا از دیگ روغن داغ بهره می برند.

کاربرد دیگ روغن داغ | 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ روغن داغ صنایع نساجی:

جهت گرمایش مورد نیاز دستگاه های رنگرزی و ماشین آلات خط تولید مثل کلندر چاپ پارچه

دستگاه کلند بصورت رولی و غلتکی کار میکند. طرح مورد نظر بر روی کاغذهای مخصوص و با رنگ مخصوص پرینت گرفته می شود. پارچه و کاغذ بصورت همزمان به داخل دستگاه هدایت شده شده و به دور سیلندر چرخانده می شوند و بوسیله فشاری که دستگاه ایجاد میکند و حرارتی که از سیلندر منتقل می شود طرح بروی پارچه چاپ می گردد. داخل سیلندر روغن داغ شده توسط سیستم دیگ روغن داغ پر می شود . در حقیقت حرارت مورد نیاز سیلندر از طریق بویلر روغن داغ ایجاد می شود.

کاربرد دیگ روغن داغ | 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگر کاربردهای دیگ روغن داغ در صنایع بطور خلاصه عبارتند از :

  • تولید قیر
  • صنایع غذایی
  • کاربرد دیگ روغن داغ  در صنایع چوب :

ماشین آلات مورد نیاز برای از بین بردن رطوبت چوب و خشک کردن آن .

  • کاربرد دیگ روغن داغ در صنعت کاغذ و مقوا سازی :

کلیه دستگاه ها و امکانات مورد نیاز برای جذب رطوبت کاغذ تولیدی مانند اتاقهای خشک کن، هودها و سیلندرها

  • برخی صنایع ترکیبی نیز از دیگ روغن داغ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند.

کاربرد دیگ روغن داغ - اجزای تشکیل دهنده دیگ روغن داغ

اجزای دیگ روغن داغ عبارتند از مشعل، پمپ، الکتروپمپ، پرشر سوئیچ، ترموتر، صافی، لرزه گیر، ترموستات، مانومتر می باشد. هرکدام از این اجزا دارای وظایف خاص و انواع مختلف است که در ادامه مورد بررسی قرار میدهیم.

کاربرد دیگ روغن داغ | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مشعل: مشعل ها دارای انواع مختلف و سوخت های متفاوت است. مشعل گاز سوز، مشعل گازئیل و… نوع مشعل به دلخواه مشتری است. بدین صورت که مشتری اگر امکان تهیه گازئیل را داشته باشد میتوان برای بویلر روغن داغ او مشعل گازئیل تعبیه کرد.

پمپ: پمپ نیز مانند مشعل دارای انواع مختلفی میباشد. برای این نوع دیگ ها از پمپ های سانتریفیوژ استفاده می شود.  وظیفه پمپ بچرخش در آوردن روغن در دیگ است. پمپ های سانتریفوژ از نشت روغن جلوگیری میکند و درای عملکرد بسیار خوبی است.

الکتروپمپ: نوع الکتروپمپ در دیگ روغن داغ از نوع دنده ای می باشد و وظیفه آن تزریق روغن مخصوص است.

پرشرسوئیچ: بطور کلی پرشر سوئیچ برای تنظیم فشار در انواع دیگ بخار بویلر صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. در این نوع دیگ نیز برای تنظیم فشار روغن استفاده می شود.

ترموتر : برای بویلر روغن داغ از ترموتر استیل اروپایی استفاده می شود و وظیفه آن بررسی حرارت رفت و برگشتی روغن است.

صافی: محل قرار گیری صافی در زمان برگشت روغن داغ می باشد.

کاربرد دیگ روغن داغ | 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

لرزه گیر: برای جوگیری از تنش در پمپ سانتریفیوژ روغن داغ است.

ترموستات : نوع ترموستات بکاررفته در این نوع دیگ ها از نوع دیجیتالی است. وظیفه ترموستات در دیگ روغن داغ تنظیم حرارت است.

مانومتر: برای بررسی فشار رفت وبرگشتی روغ استفاده می شود.

ساخت دیگ روغن داغ یا بویلر روغن داغ

کاربرد دیگ روغن داغ - جهت ساخت دیگ روغن داغ باید حداقل از سه پاس حرارتی برای انتقال حرارت از روغن به گاز های مشعل دیگ بخار استفاده شود. عدم ترین دلیل استفاده و ساخت این نوع دیگ ها بهرگیری از انرژی بیشتر در عین حال کاهش مصرف سوخت است که این امر باعث کاهش هزینه ها می شود. برای کاهش مصرف سوخت باید سطح انتقال حرارت را افزایش داد. این عمل باعث بهرگیری بیشتر از انرژی می شود.

کاربرد دیگ روغن داغ - برای انتقال حرارت از روغن به گاز های مشعل دیگ باید در تمامی مراحل یکسان باشد. یکسان نبودن حرارت باعث متوقف شدن روغن داغ در مسیر می شود. که این امر باعث بوجود آمدن خطرات می شود. در هنگاه ساخت و کار کرد با دیگ روغن داغ باید دقت داشته باشید و تمامی دستورالعل های مربوط را انجام دهید تامشکلی در حین کار نداشته باشید. در ادامه نکات ایمنی در هنگام استفاده از دیگ روغن داغ را بیان میکنیم.

 

کاربرد دیگ روغن داغ | 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ روغن داغ - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – کاربرد دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – کاربرد دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.